Friday, January 10, 2014

Günün Kolyesi -6- Osmanlı Usulü


Bu yazı www.nasilgiysem.blogspot.com'a aittir


gunun kolyesi 6 osmanli usulu 1


Dün kuzenimle beraber güzel havanın etkisi ile kendimizi Tahtakale'ye attık. Kaç adet takıcıya girdik çıktık bilmiyorum ama benim bile, yeter artık, sıkıldım takıdan dediğim bir gün oldu, düşünün...! :D

Osmanlı Takı' dan bu şahane kolyeyi aldım ve koleksiyonuma kattım. O kadar çok sevdim ki, bugün bile boynumdan çıkartmadım.

Hazır çoğunuz daha yeni TV' başından kalkmış, Muhteşem Yüzyıl' ın etkisindeyken ekleyeyim istedim :))

Kolyeyi 15 TL'ye aldım. Osmanlı Takı'nın anladığım kadarıyla birçok mağazası var, ama benim gittiğim, Mısır Çarşısı'nın içinden dümdüz yukarıya çıkınca takıcıların olduğu sokakta sol taraftaydı.

Osmanlı Takı' nın sitesine bir göz atmanızı öneririm, harika kolyeler var. Hangilerini seçeceğimi bilemedim, o kadar güzel ve özenli bir koleksiyon. Tıklayın.


gunun kolyesi 6 osmanli usulu 2


No comments:

Post a Comment