Monday, September 30, 2013

Dukan Usulü Bolmalzemos:) (Her Evre)



dukan usulu bolmalzemos her evre 1


beyaz ekmeği yaptığımdan beri o tat pizza altı olarak ne şahane olur diye düşünüyodum. sonunda uygulamaya geçtim:)

malzemeler beyaz ekmekle aynı. sadece biraz daha ince olması gerektiği için biraz eksilttim. bir de daha büyük bir dikdörtgen tepside pişirdim.

hamuru için:

3 yumurta akı (sarısını kullanmıyoruz)

3 tepeleme yk yoğurt

3 yk yulaf kepeği

5 yk süt tozu

yarım paket kabartma tozu

1 çk tuz

3 damla zeytin aroması (şart değil ama çok yakıştı)

3 damla tereyağ aroması (şart değil ama çok yakıştı)

üstü için:

istediğiniz miktarda tuzundan arındırılmış civil peyniri

2 dilim light kaşar

ev yapımı sucuk (ben sucuk köftesi kullandım, tarifi daha sonra vereceğim)

piliç ya da hindi jambon, dana jambon

sulandırılmış biber salçası (ya da benim gibi acı sevenler için acısso)

seyirdekiler ps günü için mantar, domates ve biber ekleyebilirler

bütün malzemeyi aynı anda bir kaba alıp güzelce karışana kadar mikserle çırpıp 150-160 derecede üzeri kızarmaya başlayana kadar pişirin. yaklaşık 15-20 dk sürüyor bu kısım. sonra tepsinizi çıkarıp fırını soğutmadan önce civil peynirlerini, sonra domatesler ve kaşar en üste gelecek şekilde diğer malzemeleri istediğiniz sırayla dizin. fırını ızgara moduna alıp peynirler eriyene kadar bekletin. sonra sıcak sıcak götürün:)


dukan usulu bolmalzemos her evre 2



No comments:

Post a Comment