Tuesday, October 1, 2013

SULU BOYA


      Bir haftadır yazılılar, notlar, e-okul derken kızlarıma yeterince vakit ayıramadım. Artık okul işim bitti, kızlarda kreşte alıştılar tabi sürekli etkinlik isteyip duruyorlar. Sulu boya ile resim yapalım dedim, mutluluktan dört köşeler, gerekli hazırlıklar tamamlandı oturduk başına. Tabiki onlar sadece boyamakla yetindiler ben de yeteneğimi konuşturdum :))))))) en son ne zaman elime sulu boya aldım hiç hatırlamıyorum bile. Onlarla birlikte bende eğlendim. İşte size tabloluk resimlerimizi gösteriyorum, Bilin bakalım hangileri benim? :)))))))


sulu boya 1


   İşi büyütelim dedim ve ilkokulda yaptığımız patates baskıları aklıma geldi, aldım patatesi elime ve annemin bizim için patateslere yaptığı resimler aklıma geldi, kendimi birden yirmi sene geriye yolculuk yaparken buldum. Bir kalp ve bir ağaç oymaya çalıştım, zorlandım biraz. Bu işi pasta kalıpları ile yapmak daha aklılıca olur tabiki benim kalıplar biraz büyük patatesler de küçük olunca elimin becerisine kaldı patatesler. İyi kötü iki şekil çıktı ortaya ve  verdim kızların eline... Bakın ne oldu...

sulu boya 2


sulu boya 3








sulu boya 4Bu kalıpların sünger baskıları da var. Bir de şu sloganla satıyorlar Bırakın patatesler kızarsın.....   :)))))
Her şeyin hazırı ne kadar iyi tartışılır. Bana kalırsa yaratıcı düşünme becerisini öldürüyor. Bizim zamanımızda....  diye klişe bir söz söylemicem.Ama güzel yapmışlar şimdi ne yalan söyleyim daha sonra alacam. Tabiii ki patateslerden de vageçmiyecem.

sulu boya 5

               Duru hanım acıkmış olmalı ki sıkıldı patatesi basmaktan, bir baktım ağzına götürüyor. Renkli renkli daha mı güzel olur dedi ne yaptı, bir de son anda boyalı su bardağını içmekten zor kurtardım. En iyisi ben bu işi bitireyim de kızları doyurayım dedim. Resim yapmak karın doyurmuyormuş :))))) işin şakası gerçekten onlarda ben de çok eğlendim. Bu tür etkinliklerle çocuklarımızla daha çok iletişim kurabileceğimizi söyleyebilirim.                            

Etkinliklerime son suret devam edeceğim!.....


No comments:

Post a Comment