Wednesday, August 7, 2013

2012-İFTAR DAVETİ SOFRASI-3, PASTANE USULÜ ŞEKERPARE ve BAYRAM ÖNERİLERİ



2012 iftar daveti sofrasi 3 pastane usulu sekerpare ve bayram onerileri 1




Hayırlı cumalar ve şimdiden hepinize hayırlı güzel bir bayram diliyorum.

Ben henüz giremesem de Anne eli gibi bu postla bayram tatiline girecek.Bende kısmetse yarın İZMİR'e doğru yola çıkacağım,yani kısa bir es vereceğim,tabi bizim işimiz belli olmaz son anda vazgeçeriz o nedenle kendime bile garanti vermiyorum :)

  son iki gün kala son menü son tariflere ve bayram önerileriyle blogum adına ramazanı bitiriyorum.

  Bu defa ramazanın son iftar davet sofrası,menüsü ve nefis pastane usulü bir şekerpare ve bayram önerilerimle geldim.

  Sofram, yaşadığım birçok aksilikten ve bizim kızların beceriksizliği yüzünden yarım yamalak bir masa oldu ama anısı var deyip yayına alayım dedim :)

  Ezan allahu ekber deyince malesef durun tamamlayıp fotoğrafını çekeyim diyemiyorsun,normal zaman olsa elimden kurtulamazlardı ama oruçluya bekle demek olmazdı.Siz peçeteler ve çatal kaşık varmış gibi bakın soframa olur mu?:)

Aşağıda bayram için arşivden derleme yaptım,içinde mutlaka size göre bir lezzet vardır,bir göz atın derim.

 Şimdiden hepinize bereketli iftarlar ve tekrar iyi bayramlar...

29.GÜN İFTAR MENÜSÜ


2012 iftar daveti sofrasi 3 pastane usulu sekerpare ve bayram onerileri 2


TERBİYELİ,KAVRULMUŞ ŞEHRİYE ÇORBASI

ZEYTİNYAĞLI KURU PATLICAN DOLMASI

KIYMALI,PATATESLİ DOLAMA BÖREK(BAKLAVA YUFKASIYLA)

YOĞURTLU KABAK SALATASI (ÇİĞDEN)

KIRMIZI ERİK KOMPOSTOSU

YEŞİL SALATA

MANTARLI TAVUK SARMA

ARPA ŞEHRİYELİ PİRİNÇ PİLAVI

İFTARİYELİK TABAĞI

PASTIRMA TABAĞI

VİŞNE PELTELİ MUHALLEBİ


2012 iftar daveti sofrasi 3 pastane usulu sekerpare ve bayram onerileri 3


Sahurda ne yapayım derseniz nefis bir AÇMA yapın derim..

                               

Tüm iftar önerilerime BURADAN ,tüm sahur önerilerime de BURADAN  ulaşabilirsiniz.  

                                                PASTANE USULÜ ŞEKERPARE

 











2012 iftar daveti sofrasi 3 pastane usulu sekerpare ve bayram onerileri 4

PASTANE USULÜ ŞEKERPARE 


Bu tatlıyı daha evvel denediniz mi bilmiyorum ben birçok kez yaptım ve hatta yayınlamıştım.Tarif yeşim abla'ya (yeturlalezzet kareleri) ait ancak blog kapalı olduğundan linkini veremiyorum malesef.

  Bu tatlıyı tekrar güncelleme sebebim,yine blogu taşırken çok geri planda kalmıştı ve herkesin bu lezzeti tatmasını istiyorum,ben iyi ki yeşim abla'dan böyle bir tarifi almışım dedim hep sizde mahrum kalmayın dedim:)

  Yeşim abla'ya bir kez daha teşekkür ediyorum.Tam bir bayram tatlısı bence yapın ama yok ben başka talı ve alternatifler istiyorum derseniz aşağıda ki önerilerime bir göz atın derim.    

ŞEKERPARE'NİN , TARİF İÇİN TIKLAYIN LÜTFEN...

                                                           BAYRAM ÖNERİLERİ











2012 iftar daveti sofrasi 3 pastane usulu sekerpare ve bayram onerileri 5

ŞERBETLİ TATLILAR











2012 iftar daveti sofrasi 3 pastane usulu sekerpare ve bayram onerileri 6

SÜTLÜ TATLILAR















2012 iftar daveti sofrasi 3 pastane usulu sekerpare ve bayram onerileri 7

BÖREKLER











2012 iftar daveti sofrasi 3 pastane usulu sekerpare ve bayram onerileri 8

ZEYTİNYAĞLILAR











2012 iftar daveti sofrasi 3 pastane usulu sekerpare ve bayram onerileri 9

SALATALAR MEZELER











2012 iftar daveti sofrasi 3 pastane usulu sekerpare ve bayram onerileri 10

İÇECEKLER,KOMPOSTOLAR














DOLMALAR SARMALAR












2012 iftar daveti sofrasi 3 pastane usulu sekerpare ve bayram onerileri 12

ANA YEMEKLER
Bayramdan sonra görüşmek dileğiyle,Sağlıcakla kalın.

No comments:

Post a Comment