Thursday, August 8, 2013

Düğmeler, Çerçeveler ve Çin Usulü Mumluk


Bu başlık olmadı ama  neyse :) çok uzun zamandır düğmelerle bir şeyler yapmak istiyordum. Ki acaip bir düğme koleksiyonum var :) İkea'dan bir sürü çerçeve almıştım, kalan ikisinide böyle değerlendirmek istedim.

Eski bir boyutlu çerçevemde vardı, onuda beyaza boyadım, taşlar deniz kabukları ve sonuç budur..


dugmeler cerceveler ve cin usulu mumluk 1


 Hem beyaz rengi severim, hem mumları, hem çerçeve hemde kendi yaptığım şeyleri kullanmayı..


dugmeler cerceveler ve cin usulu mumluk 2


             Düğmelerle çiçek yaptım, fenada olmadı :) dekoratif bir köşe oldu bence ..    

              


dugmeler cerceveler ve cin usulu mumluk 3


                            Bunda da bir tema var aslında, merkez benim, önce ben sonra herkes..


dugmeler cerceveler ve cin usulu mumluk 4


Şöyle bir düşündümde ne çok şeyi seviyorum, galiba hayatın bana verdiklerini ben farkediyorum. Acıyı , hüznü, kalbimdeki hiç geçmeyecek ağrıyı, her şeyi kabullendim..Böyle şeylerle uğraşmak başka şeyleri düşündürmüyor en azından...

No comments:

Post a Comment