Sunday, August 25, 2013

HATAY USÜLÜ YEŞİL ZEYTİN SALATASI



hatay usulu yesil zeytin salatasi 1


Herkese hayırlı akşamlar blogcanlarım ve takipçilerim. Misafirlikten geldim ve hemen oturdum net başına...


Çok sevdiğim ve değer verdiğim büyüklerimizde misafirdik.


 Allah razı olsun çok iyi ağırlandık ve çok keyifli sohpetimiz vardı.


 İnsanın değer verdiği ve değer verildiğini hissettiği yerde gerçekten çok mutlu oluyor.


 Allah yollarını herdaim açık etsin.


Veee gelelim Hatay'ın kahvaltılarında sıkca yapılan yeşil zeytin salatasına....Yarın kahvaltı için bir alternatif olabilir 


eklemek istedim.


malzemeler;


1 küçük kase çekirdekleri çıkarılmış yeşil zeytin


3 dal taze soğan


1 küçük kuru mor soğan


yarım demet maydonoz


1 adet domates


nar ekşisi


tuz, isot, pulbiberi


zeytinyağı ve kekik


2 diş ezilmiş sarımsak


dereotu


resimdeki gibi doğranıp karıştırılır ve afiyetle yenir.


 İçine rokada kıydım orjinalinde yok ama ben yakıştırdım. 


hatay usulu yesil zeytin salatasi 2










No comments:

Post a Comment