Thursday, August 22, 2013

Kelahiran sulung yang dinanti


Bagi pasangan yang sedang menanti kelahiran sulung,pasti tak sabar-sabar lagi nak tengok baby keluarkan.Ramai saya tengok bakal ibu ni sangat teruja nak menyambut kelahiran anak pertama mereka.Saya pun tumpang seronok baca kisah-kisah mereka.

Sekarang ni banyak option untuk meluahkan,mengabadikan pengalaman mengandung anak sulung.Antaranya facebook dan blog.Dulu-dulu saya takde blog dan FB.

Lihat adik saya,dah siap senarai keperluan-keperluan yang sepatutnya.Dah 38 minggu,lagi dekat lagi terasa lamanya nak keluar baby tu kan. Ini antara yang dicoret dalam blognya:


kelahiran sulung yang dinanti 1



Yang ini pula kata-kata yang diluahkan dalam FBnya.(kliklah kalau nak tengok jelas ye)


kelahiran sulung yang dinanti 2
Ini saya dan adik...


kelahiran sulung yang dinanti 3


Gambar cantik yang telah disnap oleh anak saya Anis...ishhh...saya tudung biru ye,jangan bertukar dengan orang mengandung pula he he he


Yang ini pula anak saudara yang tinggal di Mesir sedang mengandung anak sulung,juga dah 38 minggu...


kelahiran sulung yang dinanti 4


Saya pulak teringat waktu mengandung sulung juga bila lihat suasana begini,padahal dah lama sangat...tapi memori tetap di hati..ada saya kisahkan di sini pengalamannya.

Pesanan:Memang sakit waktu melahirkan,tetapi bila je lihat muka baby,semua kesakitan lenyap.



No comments:

Post a Comment