Tuesday, August 27, 2013

Portakal Sulu Pırasa


portakal sulu pirasa 1

Güneş her akşam batıp, her gün doğuyorsa

çiçekler solup, solup tekrar açıyorsa

en derin yaralar kapanıyorsa

en büyük acılar unutuluyorsa

neden korkulur hayattan söyleyin bana.

Elbette bazen çiçek açıp bazen solacağım

Elbette daldan dala konup sonra uçacağım

Elbette bazen hızla dönüp, bazen duracağım

Elbette bazen söyleyip,bazen susacağım...

Herkese mutlu tatiller diliyorum.23Nisan Ulusal Egemenlik Çocuk Bayramı tüm çocuklarımıza kutlu olsun...

Geçen yazımda pozitif enerji ayarlarınızla oynamayın bütün bir haftayı mutlu geçirin dileklerinde bulunmuştum:))))fakat bazen frekanslarda parazit oluşabiliyor:)))benim ki şu günlerde frekans bozucularla etkilenmiş durumda:)) candan erçetin şarkı sözleri ile motive olmaya çalışmaktayım:))) Şarkının sözleri , hayatı ne kadar güzel özetliyor değil mi?arkadaşlar..

Bu kadar romantizmden sonra portakallı pırasa tarifine nasıl girilir bilemedim:)))fakat daha önce size pırasa tarifi vermiştim Buradan bakabilirsiniz.Tek yapmanız gereken daha önce iki kesme şeker demiştim onu çıkarıyorsunuz ,yerine bir tane taze sıkılmış portakal ekliyorsunuz

bu kadar.Meltem mutfaktadan esinlendim:)nefis mutlaka denenmesi gereken tariflerden tavsiye ederim.hazırlayacak olanlara kolay gelsin...

No comments:

Post a Comment