Friday, November 15, 2013

Ben Ethem Sarısülük



ben ethem sarisuluk 1



Ben Ethem Sarısülük


Silahım yoktu. 


Polis Ahmet Şahbaz tarafından başımdan vurularak öldürüldüm. 


Ve katilim serbest bırakıldı!






Katilim böyle ifade verdi: “Bir anda grubun içinde kaldım. Kaskımı ve copumu aldılar. Saldırıp tekmelemeye başladılar. Beni linç edip öldürmelerinden korktum. Kendimi korumak için havaya ateş açtım.






Oysa sonumu hepinizin gözleri önünde yaşadım:























Türk adaletinin (!) hiçbir vicdana, hiçbir insanlığa, akla, mantığa sığmayan bu kararıyla birlikte sonsuza dek katillerimin ve azmettiricilerinin gözlerinin içine gururla bakarak vicdanlarını sızlatmaya, kalplerini ağrıtmaya, kabusları olmaya devam edeceğim. Çünkü ben hiçbir zaman onlar gibi korkak ve onursuz davranmadım!



#EthemSarısülükonurumuzdur


No comments:

Post a Comment