Thursday, November 21, 2013

YALANCI SU BÖREĞİ VE FİLİZ'CİĞİMİN SULU KEKİ



Günaydııın ; Bugün güne çok miskin başladım hiç birşey yapasım yok ama masamın üstünde bir sürü iş var yapılmak için beni bekleyen... Huuuu bana yardıma gelmek isteyen yokmuuuu yok anlaşılan iş bana düştü yine hadi hülya bi gayret bitiriver .. yazması ne kolay valla keşke yazmak kadar kolay olsaydı bu işleri bitirmek.. neyse ben kendi işlerimle başınızı ağırtmayayım..

Pizzamın size veda zamanı geldi eee yalancı su böreğim yerini almak için sabırsızlanıyo o yüzden pizzacık sizlere veda ederek arşivdeki yerine geçip huzur içinde dinlenmeye çekiliyor. İşte karşınızda süper bir börek .. Denemek isteyenler için tarif aşağıda.... hadi gelin..





YALANCI SU BÖREĞİ


yalanci su bore i ve filiz ci imin sulu keki 1




Malzemeler


5 Yufka

3 Yumurta

1 Su bardağı yağ

1 su bardağı su

1 paket fiyonk makarna

2 kalık tereyağı

1 tabak peynir

1 demet maydanoz





Makarnalar kaynamış 2 damla zeytinyağı damlatılmış tuzlu suda haşlanır.Sonra suyu süzülerek 2 kaşık tereyağı ile yağlanır. Bir kasenin içinde yumurta, zeytinyağı ve su iyice çırpılarak böreğin ara sosu hazırlanır. Tepsiye yufkalar teker teker dizilerek hazırlanan Sostan her yaprağın üzerine sürülür. 3.yufkanın üzerine önce haşlanmış olan makarna daha sonra da peynir ve maydanozla hazırlanan iç harcı serpilerek diğer yufkalarda aynı şekilde dizilir. En üstteki yufkanın üzerine kalan sos sürülerek böreğimiz önceden ısıtılmış 200 c fırında pişirilir.Börek pişince tepsimizin üzerine bir tepsi kapatıp böreğimizin üstünün kurumasını engelleyelim ki böreğimiz yumuşacık olsun. Afiyet olsun…



yalanci su bore i ve filiz ci imin sulu keki 2



Şimdi bu kız börek tarifi veriyodu da bu kek nerden çıktı diye düşünüyorsunuz biliyoruuuum.. Bu keki canım arkadaşım filizcim benim sulu kek tarifimi deneyerek yapmış ve sonuç çook güzel olunca resmini aldım denenmiş ve lezzeti filizcim kızları ve en önemlisi de annesi tarafından tescillendi diye hemen buraya eklemek istedim.



Filizcim kimmi hemen kısacık anlatıvereyim bundan 5 yıl önce hazalcım doğduğu zaman bebeklerle ilgili şeyler araştırıken karşıma çıkan ve sonrasında dostluğumuzun bugünlere geldiği sanal alemdeki gerçek dostlarımdan biri... Şu an o ve diğer birbirinden değerli dostlarımla dost yüreklerde beraberce kurduğumuz ve bizim yuvamız haline gelen sitemizdeyiz. Bu sıcak yuvaya katılmak isteyenlere kapımız sonuna kadar açık.. Orada sizleri bekleyen melek dostlarım var ... Onlar bu bir kısmı kirletilmiş sanal alemde gerçekten birer melek.. Ben bir kısmı ile yakından tanışma fırsatını bulmuş biri olarak meleklik konusunu sizlere garanti ediyorum... Kendinizi rahat hissedebileceğiniz , candan sıcakkanlı sevecen insanlarla görüşmek isterseniz buyruuuuun



No comments:

Post a Comment