Friday, November 8, 2013

Bu Da Dilekce Usulü Evde Ayvalık Tostu..



bu da dilekce usulu evde ayvalik tostu 1



bu da dilekce usulu evde ayvalik tostu 2


Dışarda satılan ayvalık tostlarını gereksiz yere karmaşık buluyorum ve öyle herbişeyin vıcık vıcık olduğu tostları pek yemiyorum, bu yüzden evde kendi sade ama lezzetli tostlarımı yapıp yiyorum.. sağolsun kocişim de bu konuda pek bi iştahlı olduğu için  yeyip yeyip kilo alıyoruz malesef :))

Tarife gerek yok sanırım, herşey ortada ve çok basit.. Ekmeğinde ki detay ise trabzon ekmeği olması. Biliyorsunuz ayvalık tost ekmeği standart tost ekmeklerinden farklı ama bence trabzon ekmeği de bu konuda oldukça başarılı ve orjinaline çok yakın.. 

Hadi kızlar kolay atıştırmalıklar hazırlamak için en kolay yol bu lezzetli tost işte.. Şiddetle tavsiye ederim, malzemeler isteğe göre artırılabilir.. Ben sucuk, kaşar, domates, biber ve salça kullandım. Önceden hafifçe ekmeğe salça sürüyoruz süper tat veriyor. Aslında buna mutlaka dereotu da ekliyorum ama evde olmadığı için bu sefer koymadım.. Dereotlu denemenizi şiddetle tavsiye ederim.. Yanında da mis gibi kokulu çayımız olursaaa ohh değmeyin keyfimizee.. :))

Haydi afiyet ola.. :))

Selametle..

.




No comments:

Post a Comment